Bah!

1. Hästen min börjar äntligen bli bättre. Markant skillnad på svullnaden både igår och idag. KEEP UP THE GOOD WORK! Bästa lilla hestie <3

2. Jag har fått en ny hobby. TheGaynessInSweden, nattetid. Jag tror jag har dött av skratt det senaste dygnet. Går inte att förklara, måste upplevas! Extra Cred till alla Malin's och Hann:or! You rock sistah's!

3. Familjen Blomqvist är hemma igen, har saknat dem som tusan!

4. Har kommit alla närmre i tegelstallet igen, allt är bra nu, jag slarvar inte, jag tar mitt ansvar. Ni är bäst som står ut med mig!

5. Mamma är glad och hemma. Allt gå bara framåt.

6. Ehm... Nästa vecka börjar allvaret igen, slut på "sommarlovet".

7. Värt inlägg? Hihihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0