Ett fel närmare rätt

Tjejen som faktiskt kan bestämma om hon ska överanalysera eller inte. När jag stod och väntade på bussen på väg hem från stallet idag så kom ett lugn över mig igen. Jag behöver inte panika, jag behöver inte tänka i ett negativt mönster. Woho! :D Sen att det fortfarande kommer dagar då jag mår skit, det är något jag mer och mer lär mig att leva med. Livet är bra skumt, men ganska så härligt!

Hade en jättemysig skogstur med mitt hjärta i solnedgången. Det var så vackert och jag rensade en massa tankar. Imorgon blir det att rida ut på morgonen och busa lite! Otroligt bra underlag uppe på åsen där snön har smält.

Har jag egentligen något mer vettigt att skriva? Kanske lite onödig info som att jag ska luncha med världens bästa Elena imorgon. Det blir TacoBar, dags att prova någonting nytt! Det blir träning på kvällen med Hännzy eftersom det sket sig idag. Kan bli en bra onsdag I say!

Kollade på bigbrother för första gången ikväll, det gav mig en hel del skratt faktiskt. Och jag som var så negativ till det där, äh man kan väl ändra sig! ;D

Avslutar med ett citat från en av mina favoritserier

"People who are supposed to be together... They find a way"


/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0