Tihi

Tänk att det blev en jävligt fin fredag ändå! Det trodde jag inte när jag skrev mitt förra inlägg. Precis när jag tänkte lägga mig och sova bort några timmar av dagen så damp det rätta kuvertet ner i brevinkastet, wiiihooo! Jag gick och handlade mat så jag har en del både i kyl, frys och skafferi nu minsann. Underbart!

Jag och katterna myste i soffan och nötte ännu mera Gossip Girl, älska älska älska serien! Har kikat på klänningar på nätet, vill ha en! Hör ni vad jag säger eller? Jag vill köpa en klänning! Liksom jaha, när hände detta?! o.O Jag har klickat hem lite grejer från La Redoute idag, det var fetaste rean. 40% på hela beställningen och det gällde redan nedsatta varor. Min totala rabatt var 989 kr, awwww yeah! Tar väl en vecka innan paketet kommer, lagom tills jag fyller år hihoo!

Åkte till stallet sen och var så depp när jag kom dit, det var kallt och bara blöööh väder. Men så fort jag fick in min fina häst i boxen, hörde hennes mysiga tuggande och såg hennes vänliga blick så blev hela jag så lugn och harmonisk! Jag förstår inte hur det kan vara så? Men jag behöver inte heller förstå, jag njuter av hur det är! <3 Älskade, fina häst!! Hade en mysig kväll i stallet med henne, Iza och Matilda. Ni är så goa! :*

Fick skjuts hem och gjorde iordning kvällsmaten, mozzarellapizza mmmmm! Fick pepptalk och bra råd av världens bästa Jessica Smeds på fb-chatten. Gud vad du är bra!! Det blir en date på söndag med den underbara kvinnan. Längtar! :)

Elena ringde och hon kom förbi en stund, det var så kul att träffa henne även om det inte blev så himla länge. Jag har saknat dig så min vän! Vi hann babbla igenom en massa iaf, både på telefon och när hon kom hit. Det blev popcorn, cola och lite nigahiga.

Fick reda på att lilla Misty är kollad av veterinären nu efter behandlingen och hon är helt fräsch!! Ska bli så kul att följa med det underbara och bästa Team Misty ut på tävlingarna igen! Jag har så roligt med er, bästa! :') På tal om det så har jag anmält mig och Lizzy till Hamre's Pay&Jump den 4:e februari, fett taggad! :D

Nu sitter jag och känner mig sådär positiv igen, som att jag faktiskt kan fixa det mesta! Jag har underbara varelser i mitt liv, i love you all! <3

Imorgon hoppas jag på sol, ingen isande vind och samma härliga känsla i själen!
Pöss!/m

Kommentarer
Postat av: Mia

Visst är det roligt att hon är fräsch! Har anmält Maya till Pay and Jump, det blev 70 och 80 cm. Vi ses och tack för hjälpen igår.

2012-01-15 @ 13:06:02
Postat av: Sara

sv: Jaha! :) Men tror du vi får vara med på den som är den 4/2? :(

2012-01-16 @ 07:39:56
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: Hihi yeey, hoppas det blir av! :D

Tack! :D

2012-01-16 @ 07:41:39
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: michelle

skönt att höra!!:D

hahah jaah, avril is the bäst!<3

Sen äre ju så att den här heter Missy och är en stoor knasboll som växlar lite mellan fux och svettfux beroende på årstiderna;) haha men troligtvis den 11 februari!:D lääängtar!!<3

puss på dig määä!<3

2012-01-16 @ 08:42:01
URL: http://millimell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0