Måndag

En bra dag och en bra kväll. Saknaden gnager när allt är tyst, men jag har lovat att ge dig tid. Fick tankarna på annat håll genom att kolla Game of Thrones och sedan flumma en massa på facebook. :)
 
Mamma mår bättre och jag tror att jag vågar tro att det är på riktigt nu. Det går att samtala med henne på ett helt nytt sätt. Hon frågar saker och verkar se framåt. Var hos henne i ca 1 timme idag och vi pratade på om massor. Det har inte hänt sen julafton tror jag... Jag är såklart fortfarande tvivelaktig till allt och kommer ha stenkoll, men det är sånt som hör till! Imorgon ska hon nog få permission, då ska vi åka och handla lite nödvändigt till Lizzy och jag hoppas hon vill följa med och klappa på våran fina häst.

Jag har många planer i tankarna som jag kommer kunna sätta fart med om mitt bidragssökande går igenom. På onsdag ska jag på ett möte angående det. Jag är nervös och längtar samtidigt, hoppet finns inom mig att detta kan gå vägen. Det är min tur nu, efter att ha levt som jag gjort i alldeles för många år.

Nu ska jag krypa ner i min sköna säng, den är alltid extra skön när man sovit borta en natt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0