Sunday

Det vänder, sakta men säkert. Allting börjar falla på sin plats och jag hittar orken igen. Imorgon skrivs mamma ut och i helgen har hon haft permission, allt har gått bra. Hon är mycket gladare och har städat en massa hemma. Det ger i sin tur mig motivation att orka ta tag i sånt som jag bara struntat i den senaste tiden. Jag vet att jag kommer ta tag i det snart, det behövs bara liiite till.

Dricker oboy som jag varit sugen på i två dagar, att det ska vara så lätt att bli beroende av något så sött o sliskigt! ;D Mackor och oboy kan ju vara den godaste kolla-på-tv/sitta-vid-datorn maten ;)

Har ridit på min fina häst idag, and I kind of have a little plan in my head. Men det är hemligstämplat! Hihi! :) Jag hoppas förövrigt att kattnätet jag beställt kommer imorgon så jag kan släppa ut mina små tussar lite mer än 10 min om dagen. Dem älskar ju att vara på balkongen!

Det kändes som att jag hade mycket mer att skriva? Hmmm, men nu är det som bortblåst! :o

Har börjat ta promenader rätt ofta senaste veckan och det är bra skönt alltså! The Hurtig Chey In Sweden! HAHA, ja.. jag hade en stört rolig natt med 2 flator på thegaynessinsweden... synd att det roliga inlägget togs bort idag dock... 

Nu ska jag mysa med mina katter, the bästa sällskapet in sweden! Har btw grov beslutsångest över om jag ska dra till pride på lördag eller inte!!! Men ah, det visar sig!

HEJDOOO ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0