Ja ä int bitter...

Har så mycket jag vill skriva om, men jag vet inte hur jag ska få ur mig allt. Det gör ont, det gör så förbannat jävla ont att logga in på facebook, kolla på din sida och se vad jag ser. Det gör så fruktansvärt ont att jag fortfarande har känslor för dig. Jag vill gråta, skrika, slå. Men jag sitter bara och stirrar ut i tomma intet. Det är som att en del av mig har dött, som att jag inte kan känna vissa känslor längre. Jag är gömd bakom min trygga mur, den är tjock och går inte att riva. Inte ens för mig själv...

Jag längtar bort, bort, bort! Jag vill bara åka härifrån. Jag är så trött på den trista och tråkiga vardagen att jag nästan kräks. Jag är så trött på att det ser likadant ut hela tiden. Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag. Man kämpar en vecka för att sen antingen festa eller bara vara. Det är så TRÅKIGT!! Ge mig 4 juli nu, nu, nu! Ge mig putte i parken, konserter, sommar, nya människor, äventyr, glädje. Ge mig allt som inte är grå vardag. Jag behöver semester och äventyr!!

Jag vet att jag låter sjukt bitter och så kan det vara ibland. Just nu är jag bitter, jag har tappat gnistan lite. Men jag vet att jag kommer hitta den igen. Låt mig vara bitter ett tag, det går över.

Sommarplaner
Parken Zoo - check!
Studentfirande
Fira min och Lizzy's 10års dag
Kolmården
Meeting i Storbyn med Team Misty
Putte i Parken
Kent-konsert i Etuna (om inte jessica drar dvs)
Pride

NÅGOT HELT IMPULSIVT OCH GALET OCKSÅ TACK! ^^ Förslag mottages gärna!

Sen kan gärna hösten få bjuda på ett "GRATTIS, du har blivit godkänd till att få aktivitetsersättning" Eller något sånt. Då ska jag kirra mig en Iphone, skulle kunna kasta min mobil från balkongen just nu! SKITGREJ! Sen tänker jag börja bygga min tatuering som ska täcka större delen av vänster arm.

Nu ska jag tröstäta kakor och dricka cola! /the bitter m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0