Jag är inte rädd för mörkret

Imorgon ska jag äntligen köpa en ny internetsladd så jag kan ladda hem serier igen. Vill bara försvinna in i seriernas världar och gömma undan alla måsten och alla jobbiga tankar som kommer titt som tätt.

Vill kunna jobba, är så ledsen över att hela tiden behöva tänka på allt jag handlar osv. Har ångest över min ekonomi 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan. Jag klurar och klurar över hur jag skulle kunna få bukt på allt. Ifall jag skulle få en bättre ekonomi tror jag att jag skulle orka så mycket mer överlag. Det tar så sjukt mycket energi att behöva oroa sig hela jävla tiden. Jag tror inte att folk förstår hur påfrestande det är... Jag klurar vidare.

Sista rycket nu, jag måste visa framfötterna en gång för alla. Jag måste behålla detta, jag måste kämpa. Imorgon gäller det så jävla hårt!!

Från depp till något roligare. Hade en jättefin måndag igår. Mötte upp Jessica, vi lunchade på Vivaldi och tog sen en glass i vårvädret. Hon bjöd på både lunch och glass, tack my darl! <3 Vi begav oss sedan ut till Aberga och red ut på 2 små pigga hästar. Hon på Teddy och jag på Bacchuz! Det var jättekul, vi har inte ridit tillsammans på väldigt, väldigt länge!! Mysig ridtur i det fina vädret, galopp på fältet med otroligt glada hästar. Har aldrig ridit Baccilur innan, vilken skillnad att sitta på en häst med så mycket muskler! Och då är han ändå inte ens i tävlingskondis. Grymt var det! :)


Glad tjej och glad hest!! ;D

Vi åkte vidare till Hamre efter att vi pysslat om 2 svettiga hästar ordentligt! Mellanlandade iofs med att köpa hundmat och Max till oss hähä. Sen red vi ut på Wiona och Lizzy en sväng. Det var fortfarande sol och vi skrittade hela åsen och njöt av våra liv tillsammans med ytterligare 2 glada hästar! :')

En sån där dag som man alltid kommer minnas! För att allt var impulsivt och blev sådär himla mysigt och bra!! Tack min finaste vän för en jättefin dag! <3 (Tack till Mia för att jag fick rida stjärnan!)

Idag var jag och Anna-Lotta på bio. Garvade läppen av oss! Filmen heter Cockpit och har premiär i juli. Det var medlemskväll med gratis film, popcorn och dricka. ^^

Nu ska jag läsa lite mer i boken jag börjat på; Snabba Cash. Den är väldigt bra!! Taggar stall, arbetsträning och stall imorgon dååå. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0