P som i Peppad!

B som i Bag, B som i Box, B som i BaginBox!
P som i Party, P som i Peppad, P som i PartyPeppad!

OCH

PP som i PeppadPå, L som i Livet, PPL som i PeppadPåLivet!
OHYEEESSSSSS! :D

Mina damer och herrar, jag har haft en fabulös långhelg!
I fredags blev det biopremiär med 7 st ICA-lagrare. Vi såg The Avengers i 3D. Blev avbrutna av ett brandalarm efter ca 30 min som tur nog var ett självutlöst larm! Hade varit fett sad om det brunnit for real på nya biografen lixxx. Såg klart filmen som var awesome och fick en fribiljett som ursäkt för det inträffade, how cute?! :D

I lördags begav jag mig ner på stan för donkenkäk med Jessica Smeds och Nettan, så jäääävla gott! (Hade haft crawings efter donken typ hela natten). Sen hade jag och Jessica fix hemma hos henne. Jag fick håret uppsatt och lånade snajjsiga kläder innan vi begav oss till Å för att snacka skit och dricka lite. Frida kom förbi och vi hamnade på Hattfabriken i 5 min, sedan Pitchers och till slut begav vi oss till BMB spontant! Det var sjukt mycket folk, sjukt varmt och jag hade riktigt kul!! :)


Träffade på en Hännzy där inne minsann! Otippat elluuurrr? ;;

Söndagen bestod av stallmys med min prinsessa och på kvällen tog jag tag i tvätt, dammsugning och damning innan jag fick spontan besök utav Amanda från Enköping! Det var kul att ses igen efter så lång tid!! <3

Valborgsmåndagen innebar sova-ut-som-fan och sen fixade jag stallet, åkte ner på systemet och hamnade hemma hos Tuvis på kvällen till att börja med. Hade kul med mina brudar och lärde iaf känna en vettig typ på den festen! Drog vidare till the flatparty som var hos Jennie och partajjade loss med nya flator + Frida och Chokko. Hade väldigt kul och är glad att jag inte var lika full som vissa andra, herregud! ;D

Idag har jag tagit en PW hem från festandet igår, chillat lite hemma, myst som bara den i stallet med prinsessan och söta Catrin som hjälper mig när hon är där. :) På kvällen blev det grillmys hos Clara med Hanna och Jessica. Sjukt god kycklig mannen!!

OCH NU TILL MIN STORA LYCKA: Fick ett mejl där det stod att jag blivit antagen som funktionär i år igen till Putte i parken!! BLEV SÅ SJUKT GLAAAAAAAAAD!!!! :D TAGGAD TILL TUSEN BRUSHAN! Låter ju nästan som att Jessica och Clara tänker hänga på också, BOOYAH!! :D Ska bli så sjukt kul att träffa folket från förra sommaren också, är rätt många som ska dit i år igen!

Låt mitt liv fortsätta såhär nu, jag vill behålla leendet på mina läppar och peppen på livet!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0