Wow

Livet går bra nu, har många fina små hästar att rida och ta hand om. Det är jättekul när jag får folks förtroenden ang deras hästar! Den här veckan har det varit ponnypärlorna Alice och Sally. Och resten av veckan har jag Alf. Och sen är jag hästvakt åt en brun liten sötis i 2 veckor. :) HÄST ÄR BÄST!

Saknar dock mitt hjärta supermycket vissa dagar! :( igår och idag har det varit sååå jobbigt, har drömt om henne också. Jag är glad att jag kommit så långt i mitt sorgearbete som jag gjort, men jag sörjer fortfarande och undrar ibland om folk förstår hur mycket jag faktiskt känner inom mig. Jag saknar dig, du kommer ALLTID vara nr.1 för mig!!! Min fina fina Lizzy! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0