Fredag

Drömde världens finaste dröm inatt! Ska skriva om det när jag har tillgång till dator, på måndag blir det nog. :) Min finaste kom och besökte mig, på riktigt! Jag har aldrig någonsin upplevt en sån verklig dröm. Det var helt magiskt. <3 Har varit lugn och glad hela dagen tack vare det.

Har haft Sannas häst Alf 2 dagar nu och det känns att ridmusklerna saknas! Det var jättekul och mysigt, igår skrittade vi ut en sväng och idag red jag med Mia och Maya. Först skritt ute och sen joggade vi i stora. Jag blev jättesugen på att rida och träna! Och vet nog vilken sadel jag vill ha till min nästa häst. Så himla skön och jag fick sån bra sits i den! Känner btw träningsvärken komma redan, underbart! :D

Nu är jag hundvakt åt Dina den fina och imorgon åker jag med Blomqvistarna tidigt och hämtar C-ponnyn Alice! :)

Fredagsmys med snacks och tv nu, adios!

Kommentarer
Postat av: Michelle

vilken härlig känsla!
Skönt att höra att du får rida lite och mysa med Alfons!:) Älskar sadeln!
Saknar dig jättemycket förresten.
Massa kraaaaaam!!<3

2012-10-13 @ 20:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0