Oct. 01, 2012

Dags att fokusera på det som är bra, har grävt ner mig som fan senaste dygnet. Kände att jag behövde göra det, bara vara själv med mina tankar. Behövde stirra och känna mig apatisk, behövde sova utan att orka gå upp, behövde strunta i allt. För nu vet jag vad jag vill, tror jag. Har blivit lite klarare i skallen iaf.

Sticker ut till stallet för att omringa mig av atmosfären där. Har Dina ikväll och det ska bli skönt att komma ut. Jag behöver nog lite måsten ändå, annars ruttnar jag bort här hemma.





Jag ska kämpa! Saknar dig hur mycket som helst mitt hjärta. Men jag känner att du ger mig styrka att orka. Puss på världens mjukaste mule! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0