Jaråå!

Alltså jag vet inteee, men livet liksom bara flyter på just nu. Även om jag har asjobbiga nätter ibland (som inatt), så går jag upp, äter, tar mig till stallet och "jobbar". Sen flyter det på och jag orkar göra andra saker. Känner mig trött och somnar oftast utan att ligga vaken och fundera.
 
Jag känner också att jag är så himla värd detta! Att äntligen kunna känna att jag faktiskt kan, att jag orkar och att jag inte är rädd för att misslyckas på samma sätt. Jag är snart redo att stå med öppna armar mot världen igen! Jag tar ett steg i taget, och jag vet att det här är det bästa som kunnat hända mig just nu. Tack till alla er som alltid stöttar mig och tror på mig! Jag bevisar nu varje dag, för mig själv, att det är sant. Jag kan och jag orkar med livet!
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

glöm inte att du är bäst gumman. du klarar allt och växer i mina ögon för varje dag. du rider våran lilla prinsessa så himla bra och hon älskar dig!! justin och jag är dina stösta fans vi vet ju att du är så jävla SWAG!!!!!!!!!!!!! FOOONDDDDUUUUUUUUUEEEEE!!!!!!!!!!!!!

Svar: hahaha alltså skrattade rakt ut! tack vad du är söt gumman!!! jag är så glad att jag har dig och din fina familj och sally! och justin ;) ni gör mig starkare för var dag! SWAAAAAAAAG!!!! ;D
Mikaela Höglund

2013-04-22 @ 11:12:57
URL: http://ebbalindqviist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0