Wäää

Bajshelg, verkligen bajshelg! Sjuk katt och deprimerad Mikeli. Wäää. Nya tag imorgon, let's do this!!! Ny vecka, nya rutiner, detta kommer bli skitbra! :) Sitter och väntar på att mina pommes ska bli klara, ska avnjuta dem med lite beasås, sen blire sängen så jag orkar allt jag ska göra imorgon!
 
Har ett viktigt samtal kvar att ringa, ska göra det denna vecka. Så kan jag stryka det från listan sen. Dags att börja fila på ett personligt brev och besöka VuxenUtbildningsCentrum också. Jaarrrå!
 
Har drömt om både Lizzy och Crest senaste nätterna. Det var fina drömmar, det tackar jag för!! Imorn ska jag pussa på gula ponnyn igen, saknar henne! :*
 
Jaja, adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0