Kaos

Det var ungefär en vecka jag fick må bra också. Helvete vad saker kan vändas upp och ner på bara en helg. Fyfan.

Mina ögon svider. Jag har gråtit så mycket det senaste dygnet. Jag har blivit totalt lurad, utnyttjad, blottad och sårad. Jag trodde aldrig att jag skulle möta en sån falsk och elak människa.

Jag är ledsen över att jag gav henne all min tid på pride. Jag är arg över att jag inte kommer kunna göra något annat än att släppa situationen. Jag är besviken på att hon gav mig en saga och raserade allt ett dygn senare.

Det är kaos i mitt huvud, i mitt hjärta och i min själ.

Jag älskar mina vänner och mina djur. Ni finns alltid där och lyssnar på mig. Jag behöver er mer än någonsin just nu.

Dra åt helvete, din äckliga jävla fitta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0