Tha Weekend

Nääeee.. Blidde inget med sötishästen, men men. Livet går vidare! Har ju iaf Sally och Couzzie. :* Måste ta tag i att komma till stallet iaf 1 dag/veckan snart igen. Jag mår ju bra där!! :)
 
Helgen var rolig som fan! Var med Jessica i fredags, först stallet en sväng och sen hem till hennes mamma och Henrik. Fick tacos och sen spelade vi Bonanza, det var riktigt kul!! ^^ I lördags blev det fezzzzt! Först hemma hos Frida och sedan blev det Bill&Bob. Hade verkligen jätteroligt! :D
 
 
 
På söndagen var jag i stallet jättemånga timmar och kollade på Tina-träning och lekte med mina älskade barn! Fick håret flätat av Ida och Maria kliade mig på ryggen. Då gjorde det inte så mkt att jag var bakis och hade 2 h sömn i bagaget. Maya hoppade både Bacchuz och TT och jävlar vad duktig hon var på båda!! Hon är inte så liten längre, fyller ju 13 på torsdag! Så imorgon eller torsdag dag blir det att åka ner på stan och köpa present. ^^
 
Dags att sova... måste jobba på det här med dygnsrytm ehrm!!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0