Rövdag

Så jävla tisdagsbitter! Hatar tisdagar och hatar ännu mer att dagen inte alls blev som det var tänkt. ÅH! Till råga på allt så har jag världens jävla pms nu ikväll och är dessutom jävligt röksugen! Men nej, jag tänker inte.

Har kollat på lite youtubeklipp och skrattade lite iaf! Funderar på att gå och lägga mig, men är inte trött då jag somnade på soffan framför tv'n förut. Suck!
 
Tröstäta lite? Ja, varför inte. Blev ju ändå ingen träning idag så spelar ingen roll. Ska försöka tänka på att jag hade en jättebra helg och att pms faktiskt går över! Grr...
 
Önskar att man kunde hoppa över dagar ibland. Ge mig torsdag och fredag nu! Vill vara i stallet och hästa mig!
 
Du gör mig så glad, jag älskar dig fina Salero! <3
 
 
XOXO! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0