Hola

Hewhew! Jag längtar med skräckblandad förtjusning tills på torsdag. Sjukhusbesök x 2, hoppas på att få lite rätsida på vad som eventuellt är fel i min lilla kropp?! Är rätt taggad på att få börja besöka psykiatrin igen också. Jag hoppas det finns något program eller något för mig. Så jag kan komma igång med min vardag igen. Jag verkar ju inte ha hittat något som passar mig än. Men skam den som ger sig!

I skrivande stund är jag skittaggad på att börja plugga eller något. Men jag vet att jag inte kan hoppa på något bara sådär, för imorgon kan jag lika gärna må bajs och inte orka mer än att äta och skita typ. Är så trött på att inte ha någon ork. Så håll era tummar att torsdagen ger mig lite hopp och så om framtiden! Både fysiskt och psykiskt.
 
Annars då? Jovars, har haft en bra helg ändå. Chillat, umgåtts med folk jag gillar och ätit massa. Som den pensionär jag är så har jag inte festat. Faaaast jag festade ju förra helgen så! Och spar mig nog till den 2:a februari då min maskeradfest anordnas. Kommer inte ha råd att festa innan dess ändå. Vadå att jag gjorde av med 2000kr i gbg? Hade jag ens 2000kr? Tydligen... SUCK! Tur att det var kul då! Jag är inte bitter.. ;)
 
Veckan består av, ta hand om sötponny, tvätta, leka med saknad elena, leka med saknad lotta, sjukhuset, diska kanske? BRA IDÉ MIKAELA!
 
Snart fyller jag 27 år, herregud. 3 år kvar tills jag blir gammal for real! D: Innan man vet ordet av är man väl där. Har ett mål innan jag har fyllt 30 år iaf. Men det behåller jag för mig själv.
 
Jag saknar sommaren! Tänk när vi var på putte i parken och bara hade det awesome. Och när jag var glad och inte hade en aning om att resten av sommaren och hösten skulle bli ett helvete. Hur överlevde jag ens? Hur har jag överlevt hittills? Styrka kallas det har jag hört. Jag ger aldrig upp! Och nu har jag en skyddsängel med mig vart jag än går. :') <3

Toodels!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0