Bajs

ORKAR INTE ATT JAG DRÖMDE OM DIG OCH DET VAR SÅ JÄVLA CPAWESOME. -.-
 
Jag saknar dig. Jag orkar inte att jag känner som jag gör. Bajs. Bajs. Bajs.
 
Jag orkar inte att jag är skyldig folk pengar och verkligen inte har några att betala tillbaka med. Smslån? Nej, men fan det får mig att må så jävla dåligt! Jag hatar pengar, hatar, hatar, hataaaaaaar.
 
Jag vill ha en tid NU till min kbt-terapi. Nu. Nu. Nu. Orkar inte vänta längre.
 
Igår hade jag en asbra dag. Idag sket jag i allt. Förstår inte hur det kan vara så olika från dag till dag. Känner mig nästan schitzofren, som att jag lever två olika liv. Ett aktivt, glatt och bra liv. Och ett skitdeppigt och sämst. BLÄÄÄÄÄH.
 
Jag tänker för mycket och gör för lite. Like always!

Kommentarer
Postat av: ۩ ~ Camilla ~ ۩

Hej Mikaela..

Exakt som du beskriver känner jag med, man är liksom 2 olika.. Det är ju svinjobbigt!

Har inget vettigt att säga egentligen så jag skickar bara en kram!
//C

Svar: Ja.. det är skönt ändå att känna att man inte är ensam! Kram tillbaka söta du :)
Mikaela Höglund

2013-04-03 @ 09:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0