Tidsmaskin

 
När jag saknar så mycket och det gör så ont att jag varken vet ut eller in
Då sitter jag stilla och fastnar i min tankebubbla, min önskan om ett annat liv
Att tiden är flyttbar och jag kan resa bort, tillbaka till mina lyckofyllda dagar
 
På en gräsbeklädd äng halvligger jag med solen värmande i nacken
Du betar bredvid mig och tuggar sådär intensivt som om gräset skulle ta slut
När jag ser på dig, då ser jag mig själv - du får mig att uppskatta livet
 
När sorgen i hjärtat svämmar över, finns det ingenting som hjälper
Det finns ingenting som får mig tillbaka till den platsen jag älskar mest
Vid din sida var jag stark - jag vågade hoppas och tro 
 
Att sakna gör ont och att sakna utan slut trasar sönder själen
Det som smärtar mest är, att gång på gång glömma bort
Och sedan bli påmind om att såhär är det, så här kommer det vara
 
Du kommer aldrig tillbaka
Aldrig
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Michelle

du skriver så vackert min vän.
Jag älskar dig, vi behöver imorgon!<3

2013-03-14 @ 20:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0