:)

Ligger i sängen på hotellrummet och bara ler. Ebba sover sött i sin säng och jag ska också lägga mig strax. Har haft en dag med så sjukt mycket skratt så jag typ har ont i magen. Och det har varit sol nästan hela dagen! Lite röd i ansiktet är man. ;) Kul att Maja startade 21:20 nu ikväll, himla normal starttid. Skitfin runda med tanke på förutsättningarna som var. Ett pet på sista, men jävlar va han hoppade i ena kombinationen! Rico är typ gosigaste hästen jag träffat. Stod och mös lite medans Maja gick banan. Gosenos!

Ebba och Couz hoppade inte idag utan spar sig till imorgon. Ni är bäst och kommer klara det galant!! Mina finisar <3

Hoppas på lika bra väder imorgon! Gonattens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0