Livet på en pinne

Det går bra nu, kompis det går bra nu! :) Har varit hundvakt i 2 dagar till toksöta lilla Rossi! Hur go som helst och inte nog med att jag fått en himla massa motion så har jag även tjänat 350kr. Yeeeeey! :D Han var hur charmig som helst och fick både följa med på fika i torsdags på kajens café och till stallet båda dagarna. :D Ägarna var supernöjda så kommer få passa honom igen sa dem. :)
 
 
Hade en asrolig valborg ute hos Hanna och Markus. Jag, Clara, Angelica, Jessica S, Jessica H, Micke och Markus H var där och grillade, spelade guitar hero, dansade satan och hade en riktigt najs afton! Vi sov över och det skadade ju inte direkt att bli väckt utav orden "Det finns frukost nu". Värsta lyxfrullen dessutom! :D
 
 
Lilla älsklings Salero vrickade sig förra veckan, men har som tur är redan blivit bra!! Det var förmodligen bara en sten som hade gjort illa henne lite i sulan, så idag skrittade vi ut en sväng i det underbara vädret! Älskar att det verkligen är vår nu. :) När man kan rida ut i tröja då är det najs alltså!
 
Bild från idag! Världens fiiinaste ponny!!! <3
 
Next up som ska bli jättekul är att följa med Ebba & Maja med hästarna till Skogslotten nästa vecka! :) Meeting är bäst! Åker på torsdag o kommer hem på söndan. Håll tummarna för bra väder!! ;)
 
Nu ska jag gosa vidare med mina kattor! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0