21 Oktober

Det är skoj med visdomständer. Eller va? Besökte tandläkaren på Herrgärdet idag, äntligen, efter att värken bara blev värre och värre. Det började göra ont i onsdags och fre-sön har det gjort så ont att jag knappt kunnat sova!! Det förstörde min helg totalt, då jag hade planerat att åka till sthlm... Blev faktiskt riktigt ledsen. :(

Men ahja, det visade sig iaf att tanden satt åt helvete fel. Med kronan böjd innåt mot tanden som satt bredvid, precis som min förra visdomstand... Röntgenbilden visade att det hade blivit en inflammation under tanden, typ som en liten ficka i tandköttet... därav den förbannade smärtan! Men ah, fick bedövning och sen spolade hon rent med koksaltlösning, petade dit en liten tuss med en bakteriedödande salva. Och ja, detta kostade mig 400kr + 200kr för att köpa salva, petgrejjer och värktabletter.

Ja, nu skrev jag en novell om en liten tand... xD WHATEVER. Ska iaf upp till käk-kirurgin och göra ett litet ingrepp för att få bort den, kommer säkert bli asbilligt!


Hade tänkt skriva massa tankar också, men det är fanemej inte bra att placera det i bloggen. Hemlisar! På återseende, bitcholosssssss! ;)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0