På en söndag?

Exakt! Man kan börja sina nya vanor på en söndag, fan så mycket mer motiverande kan jag lova. Idag har jag använt mina träningstights för första gången, tilläggas bör att jag köpte dom i februari.

Ja, hur var det att gå då? Det var fan askul! Jag hade musik i lurarna och var seriöst taggad redan när jag knöt på mig skorna. Jag blev pigg och kände verkligen hur jag behövde det. Jag har alltid varit halvskeptisk till alla som varit ute och gått och tyckt att det varit värsta hypen om att man ska göra det osv osv. Men ja, jag erkänner, det var awesome! Dock tänker jag inte påbörja någon hets och gå varje dag, äta sjukt hälsosamt 7 dagar i veckan, 365 dagar om året. Men jag tänker ändra min livsstil litegrand. Sådär lagom mycket så jag själv känner att jag trivs med det! :)

Är skittrött nu efter att ha motionerat ordentligt på första gången på säkert över 1 år! Hade sen tacoskväll med min Clara. Alltså, hon är så bra även om vi bråkar ibland och skriker på varann. Hon är en sån där vän som jag alltid vill ha kvar! Med varken tv eller dator ikväll så satt vi bara och pratade i flera timmar. Du är guld <3 Kan inte fatta att du åker om 1 månad och är borta i 1 år...........!!! Wäääää!

Har klippt klorna på mina 4 katter ikväll. Det resulterade i sönderrivna händer och hår över hela mig, inklusive hår i munnen. Seriöst, Leo. Jävla tonårskaxiga kattjävel!!! xD Men nu är det gjort! Dom fick godis efteråt, så förhoppningsvis dödar inte Leo mig lika mycket nästa gång...

Nehepp, sömn vare här! Mvh taggad på livet efter att ha varit sjuk och haft tandvärk i 1,5 vecka!!! 8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0