Värme i hjärtat

Tänk att det finns så fantastiska människor som verkligen gör allt för att jag ska må bra. Snällaste Mia ringde och pratade med mig och övertalade mig att komma ut till stallet fastän jag ville dra täcket över huvudet i några timmar. Hon körde från stallet och hämtade mig. När jag klev ur bilen kom Maya fram med ett stort påskägg och gav mig en kram. Hon hade borstat Lizzy så vi kunde rida tillsammans.

När vi hade skrittat ut tillsammans red hon lite i paddocken på sin fina vita virvelvind. Och medans vi hade skrittat hade Mia gjort Lizzy's burkar och påsar. Ni är så himla gulliga, jag blir alldeles varm i hjärtat över att ni finns i mitt liv. Ni gjorde hela mig glad och jag tycker om er så otroligt mycket!


Mia & Prinsen Bacchuz!


Maya & Prinsessan Misty!

Så det blev lite Påsk tillslut även för min del. :)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Mia och Maya

Du hade väl kunnat hitta en bättre bild på mig... Vi tycker om dig också!! Ha en fortsatt skön påsk så ses vi på måndag.

2011-04-23 @ 21:53:36
Postat av: Jessicus

Dom är världens bästa människor! Me love and miss them! Glad att du har dom min vän <3

2011-04-24 @ 12:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0