Bezta

Min häst är fin och rejält tokig ibland. Hon var bara bäst idag på träningen! Åh min fina, fina Lizzy! :')

Jag är fett peppad på att det ska byggas en linbana i Vässan, från Skrapan till Vlt-huset, fyfan vad coolt! Kommer gå i typ 30km/h, ta ca 70 sek och kosta 650kr! Jag ska fråga efter rabattkort! Gah, fatta adrenalinet hihihihihi!

Gröna Lund har någon ny fancy berg- och dalbana på gång också har jag hört, fett! Dit måste man ju bara åka, förra året var Isabelle sötast och bjöd mig på en hel dag där, i år får jag kanske betala tillbaka? ;) Hohoho

Jag struntade i att göra de där två få-bättre-självkänsla-grejjerna nu ikväll, för min häst fick mig att må så otroligt bäst och jag var (och är) supertrött så jag spar lite på deeeet.

Ge mig sommar?!

För övrigt ser jag fram emot alla dagar som är kvar den är veckan! Hur bra är inte det?

Torsdag
Tvätt 10-13
Luncha med Malin & Cass
Läsa läxor med David
Leka med Jessica

Fredag
Stallet med bästa Anki & Iza
Fixelitrixa ;)
Myskväll

Lördag
Shoppa!!
Fezt + KAK på kvällen

Söndag
Bakiskäk ;)

Todelouuuu, nu ska jag krypa ner i min sköna säng med mina myskatter!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0