Fullt upp!

Jag är så stolt över mig själv, jag har klarat av en dag som innehållt lite stress och fullspeckat schema från morgon till kväll. Igår kände jag mig lite vemodig över att jag skulle klara av allt, men se på fan vad jag är grym alltså!!!

Min dag började i stallet, där hade jag fodring och utsläpp klockan 8 imorse, det var riktigt kallt, minusgrader och isvind men jag pallrade mig upp ur min varma säng! Fixade mat och gjorde fint i stallet så allt var klart till Lizzy. Pussade massa på henne i hagen också. ^^

Kom hem strax innan 10 och då började mitt tvättpass. Fick ihop 3 maskiner och tvättmedlet räckte precis! Efter att jag hängt allt på tork tog jag en powernap på ca 1 timme. Vek ihop allt och gick sedan till parkeringen vid mamma för att åka och storhandla på Willy's. Ca 40 minuter senare kom jag hem med 3 fulla kassar och var 690 kr fattigare, men nu har jag mat så det räcker ett tag! :D

Jag hann med en snabblunch, det blev en fryst mozarellapizza, mums! Tog bussen ner till stan vid 15 då jag skulle hämta ut mina snygga kuddar som jag la undan igår. Gjorde ett riktigt fynd, det var ta 3 betala för 2 på Lagerhaus, där jag även hade presentkort på 200 kr, så jag behövde bara betala 78 kr för 3 supersnygga, mjuka och sköna kuddar som passar perfekt i min soffa!



Jag gick vidare och hamnade på korthuset där jag träffade Hanna av en slump! Det var fint, vi har inte setts på över 1 år, och hon som fått barn och allt. Hennes son var jättesöt och de såg ut att må så bra båda två hihi. ^^ Jag väntade sen på att Michelle skulle sluta och när vi möttes gick vi vidare till Myrorna där jag hittade två pocketböcker för totalt 20kr! Den ena är boken "Gömda" av Liza Marklund som jag blivit rekommenderad att läsa utav Mia. ^^

Vi åkte sen hem till mig och färgade (äntligen!!!) mitt hår! Nu är jag röd och fin igen hähä! :D Sen kom Jessica förbi en stund också och lekte med oss. Jag lagade mat och det blev sjukt gott. Mumsiii! Pasta med quorn i tomat/basilika creme fraiche och tomat till. Vi glodde lite på simpsons och sen åkte de hem. Nu sitter jag ensam i min sköna soffa med mina fina nya kuddar och känner mig så duktig! Raaaoouuuurrrrr!! ;D

Blir nog sängen tidigt ikväll (för det säger man inte alltid?!) Men jag kan ju försöka iaf. ;)
Peace!

Kommentarer
Postat av: michelle

Mihiih jaooo;) thank you for the tips!

2011-02-12 @ 15:04:15
URL: http://millimell.blogg.se/
Postat av: jossan :D

jag hoppas du skrev fel :o

för du betalade väll inte för 3 och fick 2?? :o

2011-02-12 @ 21:40:45
URL: http://josefineelovsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0