Rubrik? Så fan heller!

Nej men vadå berg- och dalbana?! Inte alls, nej nej. Bara väldigt mycket kanske. Jag blir så trött! Kan jag inte bara få vara "normal" för en dag? Nej, tok heller! Jag tar och tröstäter en god macka och tröstdricker lite oboy, och kanske tröstglor jag på nått avsnitt av solsidan också. Vem vet, jag kanske blir tillräckligt glad för att orka ta på mig masken en dag till?

Jag vill vakna upp imorgon och känna den där sköna, lätta och harmoniska känslan som jag haft i flera veckor! Den försvann i söndags, poff. Välkommen till min borderlinevärld. -.-

Det blir ingen pay n jump imorgon, suck. Kan folk anmäla sig?! Eller kan Hamre göra lite bättre reklam och fixa underlaget kanske? Jaaa, vilken toppenidé! Varför har ingen föreslagit det innan?! :o

Var på bio nu ikväll och såg 127 timmar, eller sågade kanske man ska skriva. Fy helvete alltså... Jag säger bara känsliga tittare varnas...! Nej men vadå, det är lugnt att amputera av sin egna arm med en slö och dålig liten kniv. Eller varför inte dricka lite kiss som är 3 dagar gammalt? MUMS! Fast å andra sidan hade han ju inte mycket till val. Den var bra, men obehaglig! Jag rekommenderar er i varje fall att se den. Man uppskattar livet mer efteråt. ^^

Hmm, få se nu... Just ja! LizziePizzieGrisValpSötnos lyckades få av sin lilla ryttare Mikaela idag. Så går det när man ger sig ut barbacka, med tvådelat bett och en häst som har stått i 3 dagar. Hahaha, jag hade velat se det på film! Jag landade mjukt i snön i varje fall! Maha. Busis! :*

Nu ska jag tröstäta den där mackan och tröstdricka den där oboyen och tröstglo på den där solsidan! Tjingeling råååååå!

Kommentarer
Postat av: fenis

Ahmen JAG tycker iaf att du är bäst! Inte för att du sagt att du inte tycker det...men ändå!:D Är man lite dum i huvudet så är det bara en fördel :)

Hej och hå så tar vi nya tag, och orkar man inte så är det okej att rulla. För vem kan stoppa oss, när vi bara rullar fram..?! Fyfan va roligt om vi rullade över folk, haha, jaja jag är ju lite dum i huvudet jag med, men det är ju det som är så fantastiskt! Puss på dig!

2011-02-23 @ 16:28:15
Postat av: jossan :D

men det var pia som inte kunde hålla i pay and jumpen ;) det var därför den inte blev av :)

2011-02-24 @ 19:42:01
URL: http://josefineelovsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0