13 dagar

Om endast 13 dagar kommer min älskade Jessica hem!! Längtar som ett litet barn! Saknar henne sjukt mycket. Just nu är saker och ting bara helt upp och ner i livet. Jag måste hitta motivationen och bli lite stabil igen känner jag, det här går inte!

Planer för de närmsta dagarna så att jag inte sover bort mitt liv här på jorden!

Onsdag: Morgonfodring, Häng med Kai, Fika med Michelle, Spelkväll hos Jessicas mama!
Torsdag: Hämta ut biljetter på SF, Lizzy&Wiona, Intag
Fredag: Lizzy&Wiona, Intag, Kvällsfodring
Lördag: Stalljour, Lizzy
Söndag: LEKA NÅGON?!

Random bild!
Sötaste Tuva som snart fyller 3 år! :*

Känns bra! :) Nästa vecka har jag också rätt fullt upp, nu jävlar ska jag motivera mig! GO GO GO GIRL!

Ska slänga ut annonser igen så jag blir av med en massa skit och får in lite pengar! Jag vill också kunna åka till Grönan denna sommar! Sådetså.

Dags att sova ifall jag ska orka upp imorn dåååe.
Pözz!/m

Kommentarer
Postat av: jessicus

I miss you 2 darling! Verrrrrrry muuuuch! <3

2011-07-27 @ 08:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0