Mikeli is happy!

Sitter och ler för mig själv. Jag är nog väldigt lycklig när jag tänker efter! Har världens finaste vänner, mina älskade djur och min underbara mamma vid liv. Dessutom har jag en förmåga att vara social och knyta nya kontakter väldigt lätt. Jag är bra på det jag gör, oavsett om det är nytt eller ej för mig. Bara jag bestämmer mig för att klara av något så brukar jag göra det! Den här sommaren har varit så fantastiskt bra och jag har fått uppleva så mycket som gett mig otaliga erfarenheter. Har till råga på det även träffat underbara människor som nu är mina vänner.

Sommaren är inte över än, och jag ler när jag tänker på hur mycket mer jag kommer göra. Jag längtar otroligt mycket tills jag kan söka till högskolan också. Om jag kommer in börjar jag plugga en skrivarkurs i vår. Det känns så himla kul att jag är motiverad. Mitt intresse för skolbänken och min motivation till att skriva har kommit tillbaka!

Jag bara njuter av min egna självförtroende-boost just nu. Snacka om att min psykolog kommer tappa hakan imorn när jag berättar om hur mycket jag vuxit under hennes semestertid. :)



Puss på allt! ;D /m

Kommentarer
Postat av: Sara- Hamreryttarna

Var med i bloggtävlingen och tävla om fina priser!

http://hamreryttarna.blogg.se/2011/july/tavling-1.html

2011-07-18 @ 10:41:54
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: jessicus

Me like vad jag läser!! Happiiiie for you darliiing <3

2011-07-18 @ 20:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0