You've got to reach a little more

Cha Cha Bloggen!

Uppe med tuppen idag alltså, hade tvättstugan mellan 7-10. Trodde aldrig jag skulle ta mig upp ur sängen men joho då! Har inte sovit så jättemycket de senaste nätterna, kan bero på att jag och min mobil är BFF's för tillfället! ;)

Igår lekte jag med Kai, vi åkte till systemet och handlade för mycket alkohol, dock inte till oss. Say no more. ;) Sedan blev det donken tillsammans med Josefin och jag säger bara tweet tweet! Spårat värre, massor av skratt! Vi lämnade därefter av hesa Josefin och begav oss ner på stan för att gå på bio! Innan dess hann jag träffa Elena en snabbis och Kai den idioten köpte en helt värdelös sak för 250 kr på teknikmagasinet.


En magnetisk kub liksom.. x)



Vi såg iaf Popper's Pingviner och herregud vilken söt film! Jag som dessutom har en otrolig förkärlek till djur (animerade samt vanliga), blev helt förälskad i alla pingvinerna. Det är en fin röd tråd genom hela filmen och den innehåller väldigt mycket kärlek. Rekommenderar den verkligen! :)



klicka på bilderna för att läsa den roliga texten om varje pingvin ^^




Efter bion blev det stallet för att pussa på min fina Lizzy, fixa lite och kvällsfodra. Sen vare chillmode framför datorn och tv'n hela kvällen!

Just nu funderar jag på vad Viktor ska få i present på fredag.. har ingen aning om vad jag ska köpa! Men det löser sig sa han som sket i badkaret. Nu tänker jag chilla vidare och eventuellt ta en powernap så jag orkar dammsuga senare!

Cheers! /m
P.s Och ja, Natalie del 3 av PIP kommer innan denna vecka är slut, promise! ;)

Kommentarer
Postat av: michelle

don't fick with the magic balls!! they are like... awesome!! mahahha;D

Vill oxå se filmeeeen:(

2011-07-19 @ 16:38:43
URL: http://millimell.blogg.se/
Postat av: michelle

men fuck ska de ju ståååååå:(

2011-07-19 @ 16:39:21
URL: http://millimell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0