Hihi

Men tja! Jag kände för att blogga lite idag också höhö. ;)

Har nyss kommit hem från stan, var nere med Elena och flängde runt lite på Cityfestivalen. Det var näääjs! Vi blev hungriga mitt i allt och delade på en nr 14 på Spicy, galet gott! Vi kikade lite på Looptroop rockers och så lyckades jag (som vanligt) vinna ett gosedjur i en sån där klo-maskin hähähä! Det tog bara två försök så va den min! ;)

Vi satte oss på Pitchers och tog ett glas för att svalka av oss i hettan. Träffade på Emil och hans flickvän, trevligt! Efter ett tag blev det helt plötsligt kyligt så då drog vi hem! Det var iaf en mysig kväll, och såklart alltid roligt med dig! ;D


Haha, den enda bilden på oss jag hade på datorn! 3 år gammal ;)

Nu har jag packat lite, imorn ska jag upp vid 7, packa lite mer och sen drar jag med Mia, Maya och Misty till Storbyn utanför Avesta. Ska faktiskt blir otroligt skönt att åka iväg ett tag! Behöver en paus känner jag så det känns braow!

Bildbomb från badet med hästarna kommer under helgen, tar med mig datorn upp. Så om det finns täckning för mobilt bredband bloggar jag lite! :)

Harebrahej & gonatt! ^^

Kommentarer
Postat av: fena

keeeeeent! :D tycka massa om dig el friendo! kärlek!

<3

2011-07-02 @ 15:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0