Baha

Har mått jättekonstigt idag.. :/ Mått illa hela dagen, men ändå inte spytt. Förstår inte vad det kan vara. Kanske att jag åt både kycklig och bacon igår när min lilla mage inte är van vid massa kött. Mår bättre nu mot kvällen i varje fall.

Kollade nyss på "en unge i minuten", Malin & Conny var med där och det var jättekul att se! Måste verkligen hälsa på dem snart.. Lill-killen har jag ju inte ens sett än! Får ta och ringa henne i veckan.

Annars då? Jag saknar en viss person väldigt myckeeeeet. Och förutom det så tittar jag på bilderna från gårdagens träning och bara ler. Tack för era fina ord om mig och Lizzy, det värmer verkligen! Min sötnos som faktiskt blir hela 18 år i sommar. Bäst är du! <3



Ska inta sängen strax och läsa lite vlt som jag får gratis i en månad! :D
Pussigull :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0