Men hellu

Mår ungefär lika kasst som inatt. Men jag försöker att vända på steken, det går sisådär. Sitter i soffan med två gostussar och känner mig orkeslös. Ska ta och laga lite mat så kanske jag blir piggare. Sen en dusch, då känner jag mig som en ny människa sen. Efter det ska jag ta mig ut till Lizzy, och hon får mig alltid lite gladare. Det blir nog bra det här!

Jag har ett par fina människor som har skrivit väldigt fina peppande grejjer till mig idag. Elena och Michelle, ni är så bra, me love you! <3

Har äntligen skrivit ihop 3 annonser som snart ligger ute på blocket, ska bara betala skiten. Måste låna mammas telefon för man kan tydligen inte ringa och betala via telefon om man har kontantkort, hur sämst?! Well, jag fixar det ikväll. Hoppas på att få allt sålt, då kommer jag få in 1600 spänn. Skulle sitta rätt fint eh ja!

Men puss då, hoppas jag mår bättre snarttttt.

Kommentarer
Postat av: michelle

love you tooo!<3

2011-03-21 @ 15:38:43
URL: http://millimell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0