rrrandom

Kryssningen var awesome, jag hade jättekul och jag älskar verkligen mina 2 extrafamiljer. Ni är bästaste! <3 Bilder kan komma att dyka upp på ansiktsboken eller i något senare inlägg här i bloggen, för jag har inte orkat lägga över bilderna från le camera. (a)

Idag blev jag extra mycket glad när jag loggade in på fb. Jag smög förbi en liten uppdatering från gruppen 'Peace & Love 2011' och där stod det att ett nytt bandsläpp hade varit idag! Jag klickade in mig på hemsidan snabbt som en oljad blixt och såg VOLBEAT till min otroliga lycka!!! :D Jag har hoppats på dem ända sedan vi började prata om att åka dit i höstas någon gång! Så nu finns det inga tvivel kvar från min sida, jag ska kirra en biljett, var så säkra! ;)

Jag har varit lite smått nedstämd nu på kvällen och läst gamla dikter jag skrivit och lite sådär. Det kändes bra men jobbigt på samma gång. Det är en liten klump med ångest i mitt bröst... :/ Ska förflytta mig från datorn till sängen strax och hoppas på att jag somnar och vaknar upp utan ångest imorgon.

Pussdåe :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0