Utzi Butzi Wutzi!

Alltså, jag kanske är lite konstig nu. Min häst kastade av mig lite fint idag, verkligen KASTADE av mig haha! Dessutom la hon till 4 stopp under våran runda på pay n' jumpen. (Vi tog om banan från början efter att jag ramlade av efter 1:a hindret) Och alltså, hur normalt är det att sitta och flina som ett sär och bara njuta av ritten trots att man nyss flög som en vante genom luften och nästan krossade sitt högra knä? Och hur normalt är det är vara NÖJD efter en runda med 4 stopp?!

Å andra sidan, vem har någonsin sagt att jag är normal?! ;D

Hon är en busig jäkla ponny, men jag älskar det! OCH jag skiter i om hon stannar 4 gånger, för hon stannade 1 gång på vardera hinder och inte typ 15 gånger. OCH, jag tyckte inte att 80 cm var högt! OCH jag vågade lita på att hon hoppade fastän vi kom långt ifrån hinderna! (långt ifrån för mig = normal-långt, men jag är en fegis) OCH jag är fett taggad, för hon hoppar med hela sin rygg och liksom bara flyger! Det är så himla kul att rida dig min pärla! Fastän du är ett sånt jäkla stoigt sto ibland! ;)

Filmklipp på avramlingen kommer när Anki har förstått sig på hur man lägger ut sådant på youtube?! x) Nu sova, over and outttt! :*

Pia:
"Jag har aldrig sett henne hoppa så bra!
Och du är otrolig som sitter upp och rider hela banan fastän du nyss flög av sådär!"
KERLEK TILL MIN POWNIEHEST! <3

Kommentarer
Postat av: fena

men kärlek till dig unge! fan va bäst du är!<3

2011-03-11 @ 00:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0