Yes!

Äntligen känner jag mig gladare! Tyngden som jag haft över mig i tiieep 3 dagar börjar försvinna mer och mer. Jag var ute på en skrittrunda med min fina häst idag, och det var så skönt att kunna rida vid 18-tiden utan att det var kolsvart! Det var liksom ljust ända tills vi hade ridit klart.

Sitter och glor (bästa ordet mohaha!) på CSI NY och klappar på en mysig, varm liten Tuva. Sötnos! Snart börjar ballar av stål haha, så sjukt bra!


Finaste Tuvis! :*

Imorn har jag möte, sen måste jag seriöst göra något åt mitt dammiga golv... efter det stallet och på kvällen ska jag och Isabelle äntligen se Black Swan!! Och jo, jag tänker ha höga förväntningar! Har man borderline så förstärks ju allt lite grann ändå såatt höhö. ;)

Det känns så himla bra att jag redan igår kväll längtade efter torsdag då det är dags att glida till Stentorpet igen. Hur bra liksom?! Yeeeeey!

Happy, happy, happy (älskar att allt kan gå uppåt lika fort igen!)
Puss! :*

Kommentarer
Postat av: elajnaa

I like what I hear! (Eller read, men vafan) :D och jäkla söt katt du har! ^^

2011-03-21 @ 23:42:53
Postat av: michelle

Justeeee, duvtanten!!:D Fick lite bråttom på slutet men I'll make it up to you even more official!<3

2011-03-24 @ 22:00:08
URL: http://millimell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0