Bjäbb bjäbb

Idag har det varit en mysig dag. Har umgåtts med min favorit hela dagen. Du är bezt! Vi har typ ätit en god donken-frukost (seriöst, det är så jävla gott!), sen har jag hållt henne sällskap när hon fixat massa inför morgondagen. Det kommer bli så fint. <3 Väldigt fina låtar är utvalda... Det kommer vara svårt att hålla tårarna bakom ögonlocken. Hoppas att dina närmaste kan få ett sista avslut nu så det kan bli lite lättare att gå vidare. Jag hoppas för er skull. <3

På eftermiddan åkte jag ut till stallet och mös med min fina prinsessa. Red ut med Matilda och Shakira och det var superkul! Vi red björnöskogen och sen fräste vi loss på hässlöfältet! ;) Snacka om att min häst kan springa haha, shiiiat! Hon ville bara springa ifatt Shakira hela tiden. Båda hästarna var skapligt pigga. ;) Vi skrittade till hagarna och tog några skutt på terränghinderna. Jag var duktig och hoppade det röd/blå-prickiga som jag inte vågat hoppa sen jag ramlade av där... hehe. Lizzy var snel hest!


Bjuder på min absoluta favoritbild på mig och Lizzy :')

På kvällen hängde jag med Mia och snackade lite gojja, i like it! ;) Maya's storebror Hampus hade fotbollsmatch en bit bort så jag hängde med dit och kollade. Duktiga var de och vann med 4-1 om jag minns rätt! ;) Fick skjuts hem och nu har jag anmält mig till Köping's Pay & Jump den 1 juni, wiiie! Vet dock inte om jag ska ändra höjden... Vi får se hur det går att hoppa på träningen först. ;)

Nu måste jag faktiskt ta och sova, för imorn ska jag till stallet tidigt. Ska hinna tvätta rent lite också så jag har något att ha på mig på begravningen. Får se vad jag gör på kvällen, vet ju inte hur man mår efteråt... På lördag bär det dessutom av till Virsbo tidigt! Tävling för mitt supergulliga ponnyekipage igen, roligt! :)

Pössss!

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: vad bra;)

2011-05-21 @ 10:39:14
URL: http://ponyhoppparn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0