42 dagar till julafton

Jag erkänner, det är svårare att ta sig upp ur sängen när vädret är grått och trist. Funderade på att dra täcket över huvudet och sova bort halva dagen, men sen ifrågasatte jag min tanke och insåg att jag inte skulle må ett dugg bättre av det. Hellre vara vaken och hinna se dagsljuset i gråskala än inte alls.

Somnade sent inatt, alldeles för sent. Jag har tänkt och tänkt och tänkt lite till. Det är mycket som snurrar runt i mitt huvud nu. Allt från feta inredningsplaner till maträtter och allmän livsfilosofi.

Frukosten är intagen, fan vad gott det är med mjölk! Livets dryck typ. Tänker äta en liten lunch innan jag beger mig ut till stallet. Idag ska min brunbjörn bli ompysslad som bara den. Har planer på att köpa med mig lite gott från Ica och stanna i stallet tills jag är tvungen att åka hem ungefär. Är trött på det mesta just nu och jag vet precis vad jag behöver för att hitta motivationen och energin igen.

Jag vill gå på bio och baka lussebullar, men det får bli någon annan dag.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0