Höst for real

Idag kände jag den där höstångesten komma krypande för första gången. Jag blev stel, livrädd och ville bara bort. Som tur var har jag varit beredd på att känslan skulle komma, så jag lyckades vinna över alla negativa tankar. Fan vad bra jag är!!

Min dag har bestått av totalt lugn och det behövde min kropp. Amanda sov här inatt och när hon var tvungen att åka runt ett-tiden så bestämde jag mig förr att kolla på Vampire Diaries, min älskade verklighetsflykt. Efter det har jag sovit i soffan av och till hela dagen. Totalt übermysigt! Min fina katt Ida låg på armstödet och snarkade ikapp med mig hela dagen, så söt! :*

Igår såg jag och Amanda en väldigt söt film, Mary & Max. En mysig historia med fina budskap. Tanken var att vi även skulle ha bakat cupcakes, men vi råkade vara liiite för trötta! Vi nöjde oss med prat, film och musik. Hon visade en väldigt bra låt som jag tänkte dela med mig utav.



Den känns väldigt mycket höst, och väldigt mycket jag...

Varför är det så läskigt och så himla underbart på samma gång? Det är mycket nu, men jag tror att det kan bli jävligt bra!

På söndag kommer jag vara lite smått nervös..! Kommer att åka till Sevalla och hoppa med min pärla. Håll tummarna för bra väder så blir jag väldigt glad!! ^^

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0