In yah face!

Lyckades försova mig imorse, det var längesen jag gjorde det faktiskt. Som tur var kom jag bara 15 min försent till stallet. Och tacka gud att det var dit jag skulle, då fick min ångest ett litet uppehåll och jag mådde bra för en stund.

Tropisk juice och ostfrallor, mmmm! Gofrukost i tell youuuu! Så jävla trött på havregrynsgröt... kände för att lyxa till det lite denna kyliga onsdagsmorgon. Det var frost ute och jag frös fingrarna av mig då jag inte hade några vantar. Det ska kännas att man lever.

Min första tanke när jag vaknade imorse var; När jag kommer hem från stallet igen så tänker jag sova bort halva dagen. Meeeeeen sen bestämde jag mig för att så fan heller!! Jag tänker fokusera på mitt liv nu, inte hålla på att ramla ner i den där dumma höstsvackan som liksom står och lockar runt hörnet. NO! NEIN! NEJ! Hör du det!

Så på dagens agenda står:
Tvätta
Skriva ut papper på bibblan
Åka med mamma till kyrkogården
Lämna in viktigt papper på stan
Hinna äta och andas
Åka till stallet och hoppträna
Diska och laga mat like a bawz när jag kommer hem

Imorgon ska jag gofika två gånger. Med min fina vän Hanna och med min tokiga vän Kai. Hoppas på två vändor på Espresso House! Sen kan man hoppas att mina kära pengar rullar in imorgon också, det vore ju inte helt fel?

Jag har ingen aning om vad jag ska klä ut mig till på fredag...?! Om jag lyckas hitta en stor näbb någonstans så har jag ju iofs en liten plan, men det känns som att min tid inte riktigt kommer räcka till! Det blir väl någon dräkt från Zetterlunds, och så lite sprit från Glashuset. Fint som kattskit!

Om jag kommer in på kursen jag sökt i vår tänker jag tacka ja. Tror jag. Är 98% säker! Hewhewhew.

Puss & kram & en stor fet smäll på käften!

Kommentarer
Postat av: michelle

HAHAH jaaa de va jag!!:D söt du är btw!:D

2011-10-27 @ 07:53:13
URL: http://millimell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0