Känner du vinden som blåser i stan

Hum, dagen har varit konstig och ganska så dryg. Tänker inte gå in på några detaljer, men kan säga dåligt samvete blandat med ångest. Woop?

Självklart skulle det spöregna också, varför inte ta allt drygt på samma gång? Kan säga att det var såhääääär nära att bussjäveln åkte förbi mig när jag skulle till stallet!

"Det är omöjligt att se dig utan reflexer i det här vädret."

Eller så skaffar du glasögon och lär dig titta när man hoppar och viftar som ett moran för att bli sedd? Blöt och bitter kom jag iaf fram till stallet där Sofie och min fina häst gjorde mig på bättre humör. Tacka vet jag Hamre alltså! :)

Skyndade mig hem för att hinna se ett tv-program som visade sig vara imorgon.. fml! Nu har jag iaf återfått värmen och väntar på att Karatefylla ska börja på 6:an klockan 22! Sjukt roligt progam!

Imorgon ska jag trimma pärlan på förmiddagen, ridhuset för mig själv woho! Sen blir det att träffa Amanda och då kan jag ju glömma någon uppmärksamhet från Tuva. Man skulle kunna säga att hon valt sida lite! Kattjäkel.. ;)

Tur att ni är ganska så söta iaf.. :*



Btw, 3:e november = KAPTEN RÖD PÅ PLUTO!! :DD

Kommer blir så sjukt fett yaooooooo!!
Bjuder på en bra låt av honom bara för atttttt!



Puss på er som förtjänar en sådan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0