Schitzo?

Alltså. Harebraheii. Jag orkar inte med mitt tänkande och analyserande om och om och om igen. Kan jag bara sluta mala ner allt till små beståndsdelar och vända ut och in på orden tills jag knappt vet någon som helst innerbörd?

Jag behöver en sysselsättning, något att göra, ge mig den 25:e oktober nu tack så kommer allting rulla på sen!! 

Tror jag ska ha en vit helg med mig själv. Vara i stallet, sluta tänka, kolla serier och inte göra sånt som jag vet att jag kommer analysera sönder. Låter som en bra plan? Hoppas att min hjärna samarbetar med detta även senare i veckan.

Det där med att äta ute för mycket och köpa lite för mycket nya kläder i början av månaden så att det säger slurp i plånboken... Dags att ändra livsstil där också kanske. Visserligen var jag värd det eftersom jag aldrig har råd att köpa något till mig själv eller ens klippa håret. Sen att jag tog allt på samma gång nudå... -.-

Materialism, att köpa sig lycklig. Jo, det funkar ju för stunden. Tur att jag har massa fint som kan göra mig lycklig på riktigt. Jag önskar bara att jag själv kunde bidra lite mer till mitt eget välbefinnande.


Ska nog krypa ner i soffan och kolla på ett avsnitt Son's Of Anarchy och glömma verkligheten för ett tag. Har bara sett ett avsnitt och är fast! Tack till Erika som tipsade mig!

En sak som jag blivit sjukt duktig på är att aktivera mig om dagarna, sover typ aldrig bort några längre! Blir så jävla stolt när jag tänker på hur mycket jag faktiskt växt. Så det här med tankar och analysering ska det nog bli bukt på det med till slut! Like a bawwwzzz!

Pussrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0