SlapparN

Slappardag deluxe! Det behövde jag verkligen, mina ögonlock började ändå bli tunga runt sjutiden nu ikväll! Idag har jag sovit ut till ett typ, sen lekt med Elena. Vi tjockade oss och kollade på tv, mysigt som fan. Jag älskar att hänga med dig min fina vän.

När jag kom hem la jag mig i min underbart sköna soffa och kollade på Son's of anarchy. Och bestämde mig sedan för att diska. Denna gången inte bara tänkte jag på det, utan jag gjorde det oxå! Like a fuckin' bawz! ;D (diska är inte min starkaste sida som många vet.. hewhew)

Sitter nu i min soffa igen och kommer att tänka på hur mycket jag saknar min Mormor. Det gör fortfarande ont i mig ibland och jag har tänkt på henne nästan varje kväll sen i början av sommaren. Den 21 oktober är det 10 år sen hon försvann.

Jag kommer aldrig att glömma känslan av att umgås med dig. Du var min bästa vän samtidigt som du var en förebild. Ingen bakade så goda bullar och kakor som du. Ingen lagade så god mat. Ingen busade med mig som du. Jag saknar dig!

Vissa personer kommer alltid att kännas som en del av min familj. Jag hoppas ni vet vilka ni är. Ni betyder så sjukt mycket för mig eftersom min familjesituation ser ut som den gör.

Annars då? Trött på att vara ensam. Trött på att se alla gulligulla. Trött på att vara trött på saker. Men det blir säkert braaaa! Nu ska jag gå till Ica och köpa kanelbullar som jag varit sugen på hela dagen! Gofika hos mig, i min ensamhet. Woopido! ;)

Kommentarer
Postat av: jessicus

älskade syster! <3

2011-10-06 @ 23:00:30
Postat av: Yasemin Birdal

Nämen se där ja! Bloggish! :3



Angående videoklippet du kommenterade: you gotta' love it!

2011-10-07 @ 18:42:28
URL: http://yasssee.blogg.se/
Postat av: elajnaaaaa!

Fan, jag äLLskar daaajjj! Bäst är du!<3

2011-10-09 @ 00:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0