tiidiiidiidooo!

Alltså, jag måste ju bara skriva ett snuttegull-inlägg efter denna kväll.

Jag älskarrrr min bästa vän och syster Jessica Haraldsson!!

Med dig kan jag vara mig själv till femhundratioprocent! Vi hatar våra liv, eller gör vi? ;) Vi älskar våra liv! För faaaan! Kaxa mot pizzakillen, lukta på dantefisarrr, rida på åsnor så vi kommer i tid nästa gång! Aboooo, värsta falken broschan yao! Jag har för det mesta träningsvärk (med ä!) i magen när jag umgåtts med dig, speciellt efter att vi har skämtat bort våra bittra söndagskvällar.

Vi har baaaraaaaaaa vaaraaaaandraaaaaaaa! Du blir aldrig av med mig, det kan du vara säker på! ;)









Tack för att du räddat ännu en bitter ångestdag min finaste vän!! I'll love you till the day I die!
Fjortisvarning på detta... men det bjuder jag påååååååå! ;D

HÖRS DAAAAAAAAAAH!

Kommentarer
Postat av: jessicus

men ååååh :'D vadå fjortisvarning?!! fett jävla gulligt ju. jag blev värsta varm i hjärtat! puss på dig min vän! du kan fetingglömma att du blir av med mig också. jag kan hata dig ibland men jag älskar dig desto mer, forever and ever! finns inga som oss xD hahahaa, men vi ÄR faktiskt normala ;)

2011-10-24 @ 23:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0