bloggarN ;)


Underbara varelse... <3



Har verkligen hittat tillbaka till hästlivet och det är så skönt!! Igår badade jag hela Lizzy och det behövdes kan jag säga..! Vadå gult vatten?! Klippmaskinen hade nog gått sönder om jag inte gjort det. ;) Nu är hon både ren och len! Alldeles nakenfis hihi. Kan man ha en snällare häst att klippa eller? Tror fan inte det. Stod stilla hela tiden, precis som vanligt, min fina!

Red ut med Matilda och Shakira sen och kan säga att vi fräste ganska rejält uppe på åsen! ;) Varken terrängcyklar, hundar eller frisbee-golfare skrämde oss. Det var riktigt skoj, tack för ridturen gumman!

Längtar till träningen på onsdag, ska bli så galet kul att hoppa igen!


Min prinsessa!

La mig för övrigt innan 23 igår, det var så skönt! Tippar på att försöka skapa en ny trend så jag kommer upp i lagom tid även imorn huhu. Btw, Idol är så underbart roligt!

Hörs dååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0