DAMP!

Blir så trött!! Kan folk sluta vara stora jävla egon? Vad är problemet? Nu är det faktiskt krig! Vi kommer att stå på oss denna gång, muhaha! ;)

Ska ta min bitterhet som uppstod denna morgon p.g.a er och vrida om den till användbar energi istället! Nu blir det till att ta tag i saker! Har redan bokat in två tider hos familjeläkaren, bra där. Akut-tid för astmakoll imorgon och läkartid för LOH den 10 oktorber. Sen jävlar håller ni tummarna för att jag får aktivitetsstöd!! Ska fylla i två viktiga blanketter nu och sen tänker jag kanske börja med mitt diskberg?! Det vore ju fint ifall jag orkade haha.

Ska ut och klippa av pälsen på min nybadade prinsessa sen i eftermiddag! Det blir perfekt eftersom vi börjar hoppträna på onsdag. :) Längtar!

Dags att tömma lådan... det sinker kattbajs! xD

Over and out, you'll never gonna get me down!


Kommentarer
Postat av: elena

Hahaha I LOVE YOU! ;D go girl!

2011-09-12 @ 17:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0