Krossa allt

Förstår inte varför allt ska komma på samma gång. Först mår jag jättebra och är hur glad som helst, sen vänder allting och jag är ett deppvrak! Förstår mig inte alls på människor just nu. Det gör ont, riktigt ont inom mig. Trycket över bröstkorgen blir större och större för varje tanke jag spinner vidare på.

Vill bara stänga av känslor och tankar just nu. Jag orkar verkligen inte må såhär!! Mikeli har varit glad så länge och jag vill fortsätta vara det.

Jag hatar att du krossat mig så jävla hårt att jag nu är rädd för precis allting. Jag hatar dig, hatar dig, hatar dig. Samtidigt gör det så sjukt ont att det har blivit såhär mellan oss. Men det är nog lika bra antar jag. Skitstövel!

Måste fokusera på det som är bra i mitt liv nu. Andas. Lugn. Andas... I morgon ska jag försöka koppla bort allting och bara njuta av fina hästar. Jag skiter i allt vad människor heter just nu, världen är ändå bara elak och falsk!!

Tur att jag hade ett helt ciggpaket i min höstjacka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0