Mjuff!

Sådär ja, en ny dag och en chans till att må bättre! Har klarat av att släppa ut hästarna tidigt imorse och gick som en zombie. Har inte haft någon bra natt, men jag tänker inte låta tröttheten stoppa mig! Ska ta en dusch nu och sen blir jag hämtad av Kai. Vi hämtar upp Matilda på vägen och åker sen ut till finaste stället Strömsholm! Vädret är helt underbart!! Sommarvärme och sol wiie! Känner att jag kommer vara glad när denna dag är slut.

Hoppas på att det går bra för Elenas lilla hingstföl nu, riksfinal och allt minsann! Ska bli skoj att se hur mycket han vuxit sen jag såg honom nästan nyfödd ju. ^^ Matilda tar med sin kamera så slänger upp bilder sen ifall ni har tur! ;)

Ha en bra dag rååå! /pikeli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0