Muhehe!

Det finns så mycket jag skulle kunna skriva, men jag har beslutat att inte lägga ner massa onödig energi på det. Tänker iaf försöka! Människan är för närvarande inte ens värd att tänka på. Man gör inte så som du gjort! I D I O T J Ä V E L !

Missade det jag skulle göra idag. Kunde inte sova inatt.. Så jag och sängen hade en mysig heldag. Lägg till ont i halsen och feberkänningar på alla depptankar så har ni min dag. Orkade verkligen inte gå upp ur sängen! Hasade mig iväg till stallet på kvällen och hade en mysig stund med min leriga pärla. Borstade och pysslade, genast kände jag mig gladare. Lotta var där så jag fick prata av mig oxå, mycket skönt! :)

Försöker hitta på någoting som jag blir trött utav nu.. För imorn måste jag upp i tid! Har en del att göra innan jag ska åka till stallet på eftermiddagen. Ska rida W och sen bär det av hem till Lotta för tacos-mys-kväll! Ska bli skönt att bara ta det lugnt.

På lördag är jag helt hästledig! Vad hände liksom? ;) Då ska jag försöka röjja upp lite här hemma och efter det belöna mig med att titta på Idol och Vampire Diaries! Kommer ju missa det imorn.

Längtar tills pengarna kommer, då ska jag fräsha upp både mig själv och min garderob lite! Behöver verkligen en nystart nu. Ingen ska få trycka ner mig, sådetså!! (FNYS2)

Nighty night!/mikeli + 3 goskatter i soffan :))

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kändes lite konstigt att du inte var med mig och fodrade ikväll,jag börjar bli van att få sällskap. Vi ses - kram Mia

2011-09-23 @ 22:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0