Mwaha!

Glad chey här! Allting som gått och gnagt inom mig har ordnat upp sig på typ en dag, skål på det!!

Igår var vi ute och slirade på Pitchers och snacka om att det var fullt med folk! Brukar inte ens vara så fullt på helgerna haha. Det var någon slags studentbar-runda och vi träffade bl.a. på 'Ulla' - en fin(?) kille i röd klänning och fjortisrand i ansiktet! Han trodde nog han var tjej for real.. för han gick t.o.m. in på tjej-toan när han skulle kissa! o.O

Kvällen blev lyckad! Jag fick ju både reda ut lite grejer med you-all-know-who och det kändes bra! Fick även snacka med mr. S som jag så länge velat göra haha, jag är en sån tönt! Hur som helst, det var en fin kväll som avslutades med en alldeles för full Elena och mat på donken, woop! ^^

Idag har jag chillat galet hemma, mys! På kvällen bar det av till Strömsholm. Jag dog lite (som vanligt) när vi åkte förbi slottet, de gröna ängarna, forsen... Det är så galet VACKERT! Jag ska så mycket bo där någon gång i livet.




Hur som helst, vad gjorde jag då på Strömsholm? Jo, jag gick på en handledarutbilning sörrni! Efter 3 roliga och intressanta timmar är jag nu utbildad för att arrangera Grönt Kort kurser. Big woop på det! :D Blev jätteinspirerad och längtar tills jag kan sätta igång med första kurstillfället hihi. Ska snacka med Åsa och planera!!

Nu tänker jag kolla ifall Vampire Diaries går att tanka ner eftersom säsong 3 haft premiär i USA idag! Hoppas, hoppas, för i så fall ska jag lägga mig i sängen och kolla på det innan jag somnar hihi!

Imorn ska jag till stallet och ta hand om min fina Lizzy och underbara Wiona! :)))

Pussråå! /kladiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0